کد خبر:8032
پ

جدول اجراهای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان اعلام شد

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، گفت: از امروز جمعه ۲۸ بهمن ماه به مدت هشت روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت، گفت: با اجرای گروه ملانفس، سائوچی و گرگانبویل در مجتمع فرهنگی و […]

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، گفت: از امروز جمعه ۲۸ بهمن ماه به مدت هشت روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت، گفت: با اجرای گروه ملانفس، سائوچی و گرگانبویل در مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ امروز جمعه ۲۸ بهمن ماه، سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق جدول اعلامی شهرستان های مراوه تپه، علی آباد کتول، کلاله و بندرترکمن هم باحضور گروه های بومی میزبان این رویداد خواهد بود، گفت: از روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه تا ۵ اسفند ماه این رویداد در شهرستان گرگان به میزبانی تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

یادآوری می شود، سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به همت و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران، بنیاد رودکی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =

کلید مقابل را فعال کنید