کد خبر:7075
پ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل النفت عراق پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان سومین دیدار خود در مسابقات باشگاه های غرب آسیا را با پیروزی برابر النفت عراق به پایان رساند. نازنین زهرا احمدی به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ در چارچوب هفته سوم رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا امروز چهارشنبه تیم شهرداری گرگان در تالار آزادی به مصاف النفت عراق […]

تیم بسکتبال شهرداری گرگان سومین دیدار خود در مسابقات باشگاه های غرب آسیا را با پیروزی برابر النفت عراق به پایان رساند.

نازنین زهرا احمدی به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ در چارچوب هفته سوم رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا امروز چهارشنبه تیم شهرداری گرگان در تالار آزادی به مصاف النفت عراق رفت و موفق شد این تیم را ۱۱۰ بر ۶۹ شکست دهد.
نتیجه کوارتر های اول تا چهارم به ترتیب ۱۹ بر ۱۴، ۳۰ بر ۱۸، ۳۰ بر ۱۷ و ۳۱ بر ۲۰ بود.
شاگردان مهران حاتمی با ثبت این نتیجه، ۵ امتیازی شدند و با ۲ پیروزی و یک شکست در جایگاه نخست گروه قرار گرفتند.
در این دیدار محمد جمشیدی ۳۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۷ پاس گل داشت.
تیم شهرداری گرگان پیش از این در بازی نخست خود مقابل الریاضی لبنان قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد اما در مصاف با الکرامه سوریه در بازی دوم به برتری رسید.
تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان به عنوان دو نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند که شهرداری گرگان در گروه دوم با تیم‌های الریاضی لبنان، النفت عراق و الکرامه سوریه هم‌گروه بود.
در دوره قبل رقابت های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا (وابا)، تیم‌های شیمیدُر تهران ایران، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) و نفت بغداد اول تا سوم شدند و در مجموع تیم الریاضی لبنان با ۴ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی رکورددار است، مهرام ایران با ۴ قهرمانی و یک سومی در رده دوم قرار دارد و تیم ساجس لبنان با ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی سوم است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =

کلید مقابل را فعال کنید