کد خبر:5652
پ

تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تا شنبه

زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:🔹رئیس‌جمهور بر اصلاح میزان افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تأکید دارند. بر این اساس هیأت وزیران، تصمیم‌گیری در این خصوص را به وزرای عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی تفویض کرد. 🔹برابر تفویض انجام شده و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی […]

زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
🔹رئیس‌جمهور بر اصلاح میزان افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تأکید دارند. بر این اساس هیأت وزیران، تصمیم‌گیری در این خصوص را به وزرای عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی تفویض کرد.

🔹برابر تفویض انجام شده و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح شود.

👤رئیس کانون بازنشستگی استان تهران:
🔹در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی نمایندگانی از ۳ گروه کارگری، کارفرمایی و دولت حضور دارند که نظر دو گروه درخصوص افزایش ۳۸ درصدی بازنشستگان سایر سطوح مثبت و امیدواریم نظر نمایندگان دولت در هیئت امنای تامین اجتماعی نیز مثبت باشد.

🔹پیش‌بینی می‌شود شنبه هفته آینده پانزدهم مردادماه در جلسه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پنج =

کلید مقابل را فعال کنید