کد خبر:5417
پ

تجلیل از شاعران آیینی گلستان

مجمع شعرای اهل بیت (ع) موسسه فرهنگی میرداماد گرگان در نطر دارد برای سالجاری به جای فراخوان و برگزاری جشنواره شعر عاشورایی از تعدادی از شاعران آیینی استان گلستان تجلیل به عمل آورد. برهمین اساس مجمع شعرای اهل بیت (ع) این موسسه امسال برای تجلیل از ۶ شاعر آیینی استان برنامه ریزی کرده و قرار […]

مجمع شعرای اهل بیت (ع) موسسه فرهنگی میرداماد گرگان در نطر دارد برای سالجاری به جای فراخوان و برگزاری جشنواره شعر عاشورایی از تعدادی از شاعران آیینی استان گلستان تجلیل به عمل آورد.

برهمین اساس مجمع شعرای اهل بیت (ع) این موسسه امسال برای تجلیل از ۶ شاعر آیینی استان برنامه ریزی کرده و قرار است از هرکدام از این شاعران ۱۵ اثر را در قالب کتاب منتشر کند.

مجمع شعرای اهل بیت (ع) موسسه فرهنگی میرداماد از همه شاعران و اهل قلم استان گلستان خواسته است تا ۶ شاعر آیینی را که از نظر آنان شایسته تقدیر هستند با ذکر ملاک انتخاب خود به این مجمع اعلام‌ کنند.

براین‌ نکته نیز تاکید شده که شاعران معرفی شده حتما باید در حوزه شعر آیینی ( مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلابی ) حداقل ۲۰ اثر داشته باشند.

ارسال اسامی شاعران آیینی استان گلستان ۳۰ تیرماه به پایان رسیده و قرار است پس از جمع بندی های داوران مجمع، شاعران برگزیده به منظور تجلیل معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید