کد خبر:7269
پ

اعطا تسهیلات به مستمری‌بگیران صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان از اعطا تسهیلات به مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد. حسن قدیمی اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر متولی امر بیمه اجتماعی جوامع مختلف هدف شامل ساکنین مناطق روستایی، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شاغلین کشاورزان، قالیبافان، هنرمندان […]

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان از اعطا تسهیلات به مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد.

حسن قدیمی اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر متولی امر بیمه اجتماعی جوامع مختلف هدف شامل ساکنین مناطق روستایی، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شاغلین کشاورزان، قالیبافان، هنرمندان صنایع دستی و کارگران فصلی است.
وی افزود: در این صندوق یک ­سوم مبلغ حق بیمه توسط بیمه شده و دو سوم آن توسط دولت به عنوان کارفرما پرداخت می‌شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان با بیان اینکه این صندوق در راستای ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوب به بخشی از جامعه هدف خود که شامل مستمری‌بگیران بازنشسته، ازکارافتاده و بازماندگان متوفی هستند، برای اولین بار اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کرده است گفت: این تسهیلات بدون ضامن، بدون وثیقه و بدون بهره و همچنین بدون نیاز به حضور در شعب بانک در اختیار مستمری‌بگیران قرار می‌گیرد.
قدیمی ادامه داد: در استان گلستان، ۳۳۰۰ مستمری‌بگیر داریم و از این تعداد، مستمری بگیرانی که مشمول این طرح هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =

کلید مقابل را فعال کنید