کد خبر:4223
پ

اجرای سه نمایش جدید درآخرین ماه سال

به همت هنرمندان گلستانی 3 نمایش صحنه ای در شهرستان های گرگان، بندرگز و آزادشهر پذیرای دوستداران هنرنمایش در نیمه دوم اسفند ماه هستند. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نمایش «راز ایستگاه متروک» به نویسندگی و کارگردانی «محمد میرعرب رضی» از 14 تا 18 اسفند ماه ساعت 18.30 در […]

به همت هنرمندان گلستانی 3 نمایش صحنه ای در شهرستان های گرگان، بندرگز و آزادشهر پذیرای دوستداران هنرنمایش در نیمه دوم اسفند ماه هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نمایش «راز ایستگاه متروک» به نویسندگی و کارگردانی «محمد میرعرب رضی» از 14 تا 18 اسفند ماه ساعت 18.30 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر به روی صحنه می رود.

این نمایش به همت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه نمایش امیدهای جوان  آزادشهر و حوزه هنری استان گلستان تولید شده و در آن سیروس نعیمی و نرگس شارونی نقش آفرینی می کنند.

شهرستان بندرگز نیز از 16 تا 20 اسفند ماه ساعت 17 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن شهرستان با اجرای نمایش «بی پرده» به قلم و کارگردانی «رشید نصیری» و تولید شده توسط گروه نمایش پیام بندرگز میزبان هنردوستان خواهد بود.

همچنین نمایش «کبوتری ناگهان» به قلم «محمدچرمشیر» و کارگردانی «محمدرضا مولودی» از 20 تا 26 اسفند ماه ساعت 18.30 در سالن اصلی تالارفخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می رود.

این نمایش تولید گروه هنری هیرکان بوده و در آن نجمه عبدالهی، پریسا طاهری، رومینا بنی کریمی، غزاله قاسمی، فاطمه تازیکه، رویا خانقلی، آیدا احمدی، روژان زین العابدین پور، هلیا عرب، ساینا معصومی، وانیا سادات کوچک حسینی، یامین سلیمانی، مریم ویرا به ایفای نقش می پردازند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پنج =

کلید مقابل را فعال کنید