کد خبر:5599
پ

آغاز انتقال مدیریت پتروشیمی گلستان به سرمایه گذار جدید

حیدر آسیابی اظهار کرد:به تازگی رایزنی با وزیر نفت، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران و نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس و هلدینگ خلیج فارس جمع بندی و توافق نهایی انجام شد و تشریفات قانونی برای انتقال مدیریت پتروشیمی گلستان در حال انجام است. وی افزود: هلدینگ جدید […]

حیدر آسیابی اظهار کرد:به تازگی رایزنی با وزیر نفت، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران و نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس و هلدینگ خلیج فارس جمع بندی و توافق نهایی انجام شد و تشریفات قانونی برای انتقال مدیریت پتروشیمی گلستان در حال انجام است.

وی افزود: هلدینگ جدید قرار است ۲۲ هزار میلیارد تومان در پتروشیمی گلستان سرمایه گذاری کند که با اغاز کار اجرایی پتروشیمی پس از ۱۶ سال، این پروژه از رکود خارج خواهد شد.

حیدر آسیابی افزود: راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی گلستان از مطالبه‌های مردم استان بود که با پیگیری رئیس قوه قضاییه و با اختیار ویژه ای که به دادگستری استان تفویض شد از آذرماه پارسال در دستگاه قضایی آغاز و خوشبختانه به نتیجه رسید.

رییس کل دادگستری گلستان بر اهمیت نقش رسانه ها در تامین امنیت روانی جامعه تاکید کرد و از رسانه های خواست به جای قضاوت به جایگاه تبیینی خود بپردازند.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه مهمترین انتظاری که از رسانه‌های داریم این است که مسائل و مشکلات به گوش مسئولان برسانندو رسانه‌های استان همیار دستگاه قضایی و به ویژه دادستان ها در موضوعاتی از جمله حفظ حقوق عامه مردم، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی باشند.

وی گفت: انتظار میرود هنگام انعکاس مشکلات امیدآفرینی را سرلوحه خود قرار دهند و مراقب باشند ناخواسته سبب سیاه نمایی و القای یاس به مردم نشوند.

رییس کل دادگستری گلستان برای رونق تولید هم گفت : بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرهای مختلف استان از جمله آق‌قلا، گنبدکاووس، نشست با فعالان دانش بنیان در شرکت‌های دانش‌بنیان در محل پارک علم و فناوری، نشست با فعالان اقتصادی استان، بازید از ۱۴ شرکت دانش‌بنیان، فعالیت میز خدمت دادگستری برای رفع موانع و مشکلات تولید، بخشی از تلاش های دادگستری استان در راستای تحقق شعار سال و کمک به رونق تولید در استان است.

آسیابی افزود: دادگستری استان برای نجات خلیج گرگان و اجرای طرح گردشگری آشوراده اقدامات خوبی انجام داده وحتی در دادستانی مرکز استان پرونده‌ای برای ترک فعل مدیران که به وظیفه خودشان به موقع عمل نکرده‌اند، تشکیل داده است.

وی تاکید کرد: دادگستری استان مطابق قانون اگر دستگاهی کار محوله را انجام ندهد، ورود می‌کند و مطالبه‌گری خود را از طریق دادستانی مرکز استان برای حل آن پیگیری می‌کند.

رییس کل دادگستری گلستان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هم گفت: اکنون کار ساخت و ساز غیرمجاز در روستای تاریخی «زیارت» گرگان با تشدید نظارت‌ها به صفر رسیده است وبرای کمک به اقتصاد و معیشت مردم این منطقه را از طریق رفع موانع گردشگری ، پیگیر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =

کلید مقابل را فعال کنید