کد خبر:7036
پ

آتش سوزی یک گاراژ در گرگان/ شعله ور شدن دو خودرو

رئیس سازمان آتش‌نشانی گرگان گفت: صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در مسیر ورودی گرگان قبل از سعد آباد گزارش شد. به گزارش پایگاه خبری تحرک نو؛ موسی الرضا صفری با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک گاراژ تعمیر خودرو در ورودی گرگان، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۶:۷ صبح امروز یک مورد حادثه […]

رئیس سازمان آتش‌نشانی گرگان گفت: صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در مسیر ورودی گرگان قبل از سعد آباد گزارش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحرک نو؛ موسی الرضا صفری با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک گاراژ تعمیر خودرو در ورودی گرگان، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۶:۷ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در مسیر ورودی گرگان قبل از سعد آباد، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی شماره پنج و یک به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشخص شد یک خودرو پیکان و پژو آردی که داخل گاراژ و مجاور محل جمع آوری لاستیک های فرسوده پارک بوده دچار حریق شده اند .
صفری افزود: در زمان رسیدن نیروها به محل حادثه هر ۲ دستگاه خودرو شعله‌ور شده و آتش در حال گسترش به سایر قسمت ها از جمله مغازه های فروش تجهیزات خودرویی قرار داشت و بیم آن می‌رفت که آتش به آنها هم سرایت کند.
وی بیان کرد: ابتدا با حضور نزدیکترین ایستگاه به محل آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و حریق را مهار و از سرایت آن به مغازه های اطراف پیشگیری کردند و با حضور تیم کمکی حریق کامل اطفاء شد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

کلید مقابل را فعال کنید